Borneo’daki Dev Yılanın Resmi Çekildi.

Posted: 22 Şub 2009 in Bilinmeyen Dünya, Kriptozooloji, Tabiatın Gizemleri

Borneo'daki Devasa Yılanın Resmi Çekildi

Borneo’daki Baleh Nehri üzerinde açıkça dev bir yılan olduğu belli olan bir su hayvanının resminin çekildiği açıklandı. Bir afet kurtarma ekibinin bölgede yaptığı çalışmalar sırasında çekildiği iddia edilen resimler internette forum ve haber sitelerinin konusu oldu.

31 Ocak 2009 günü saat 5.30 sularında çekilen fotoğraflarda devasa bir yılan görülmektedir. Hatta Kuala Lumpur’un itibarlı gazetesi The New Straits Time ve İngiliz Daily Mail okurlarına resimler hakkında görüşlerini açıklamaları için bölümler açtılar. Okurlardan büyük bir kısmı fotoğrafları photoshop hilesi olarak yorumlarken, bir kısmı bunların gerçek fotoğraflar olduğu sonucuna vardılar.

Bir kısım gazete okuyucusu resimde akıntı ile yüzen bir kütük gördüklerini iddia ederken bir başa okuyucu “Hiç kütüklerin kanatları olur mu?” diye sordu. Bir başkası bu resmin bir sürat botuna ait olduğunu yazdı.

Dev yılan resmi ve gazete haberleri bölgede yerli halk arasında sıklıkla anlatılan Nabau isimli boynuzlu dev yılana ait efsaneleri yeniden alevlendirdi.

Borneo Yılanı

Yakın tarihte Kolombiya’da 39 adım (12-13 m.) uzunluğunda ve yaklaşık 20 cm. kalınlığında dev bir yılana ait fosil bulunmuştu. Resimde görülen yılan ise çevresindeki nesnelere oranlandığında yaklaşık 100 metre gibi inanılmaz boyutta görünmektedir.

Aşağıda Remy Van Lierde tarafından 1959 yılında bir araştrıma gezisinde dağ üzerinde görülen ve resimin çekildiği sırada helikoptere hamle yapan yaklaşık 30-40 metre uzunluğunda bir dev yılan fotografı haberle birlikte yeniden gündeme geldi.

Remy Van Lierde Yılanı

Yorumlar
  1. berfin diyor ki:

    bence gercek hem niye olmasinki allah isterse herseyi yapar. bu haber yalan diye bi sey olamaz

  2. Nigar Yúrûk diyor ki:

    Açaip büyük gözlerime ingnamadım ya

  3. ahmet diyor ki:

    Ne komik insanlarsınız yaw. Bu yorumları eğlenmek için okuyorum. 1. resimde ki nehrin(dere değil o) genişliği en iyi ihtimalle 150 metredir.Yan taraflardaki agaçlar dan ,ormandan referans alınırsa anlaşılır. Bu durumda yılanın çevredekine oranla boyu 400-500 metre olması gerekir. 2. resimde ise 50-60 metre gibi görünüyor. 1. resimde nehirin genişliğinden 3-4 kat büyüklen. 2. de nehrin genişliğinin yarısı bile değil..Halen olabilir diyen arkadaşlar biraz balık falan yeyin. Zeka gelişir belki.

  4. buse diyor ki:

    tüylerim diken diken oldu ama ne olursa olsun görmek isterdim
    anakonda flimini izlemiştim aynı onun gibi metrelerce boyu var süper bişey

  5. ilker diyor ki:

    sahmeran efsanesi mi??* efsaneye göre sahmeran öldükten sonra dünyaya askerleri yayılmıs boynuzlu yılanlarmıs ..beyaz renkli cok uzun ve kalınlarmıs ….gercekten ortaya mı cıkıtılar??*

  6. oktay diyor ki:

    Ya bu yılan gerçekten var .Siz yok diyorsunuz ama var haberlerde de duydum.Bilim adamları oraya gidip araştırma yapıyorlarmış

  7. umuthüseyin diyor ki:

    bu yılan boynuzlu bir evren yılanı bu yılan insanları yutuyormuş gerçek…………………………………………………………………………………………..

  8. ali osman diyor ki:

    Bence iki ihtimal var.
    1-Gerçek bir dev yılan.
    2-Photoshop vb. bir programla yapılmış bir aldatmaca. Ben 2. ihtimale katılıyorum..

  9. mehmet diyor ki:

    bencede fotomontaj borneo yani güney amerika taraflarında fazla anaconda görülmez genellikle venezuella ve bolivya taraflarında görülür

  10. ati diyor ki:

    bu yılan gerçek.bu yılan o bölgenin koruyucu yılanı olmalı.koruyucu yılanlar genelde büyük olurlar.o bölgedeki hayvanlar genelde büyük olur.bu yılan da devasa boyutlara ulaşmış.

  11. yuu diyor ki:

    bu gerçek bir yılan korkun yakında çoğalır böyle yılanlar kendinize dikkat edin …

  12. nilsu diyor ki:

    bence hiçbir şey imkansız değildir ki bu da yaşamın bir vazgeçilmez şartıdır böyle birşey olmadığını kimse iddia edemez kimse olduğunu da kabullenmez… bu tamamen haber kaynağının doğruluğuna bağlıdır ki yazıda okuduğumda bi sürat motoruna benzetilmesi gerçekten çok saçma …
    saygılar…

  13. oğuzhan diyor ki:

    bilimsel olarak yılanların planktonla beslenmedikleri biliniyor bu kadar büyük bir yılanın besleyecek besin ne olabilir eğer insanlara ait hayvanlara saldırmış olsa mutlaka yerleşim yerlerine yakın olmalı oda zaten görülmesi demek ilginç

  14. şahin diyor ki:

    köyceğiz pitonununda bunun gibi birşey olduğu söyleniyor,ben görmedim ama görürsem diye korkuyorum.belki o da bu türdendir.

  15. furkan diyor ki:

    boyutlarmış şuymuş buymuş palara ben kral kobra ya katılıom borneo de zaten anakondalar yaşıo o da biraz fazla gelişmiştir

  16. ergün diyor ki:

    en üstteki resim dikkatli incelenirse sürat motoru olsaydı gerideki kuyruk gibi gorunen kısımlarda surat motorunun suda bıraktıgı iz veya köpüklerde dagılmalaın olacagı kacınılmaz olacaktı ama resımdede goruldugu gıbı dagılma yok ayrıca surat motoru zaman zaman resimde kanat gıbı gorunenen izler bırakmaz ayrıca fransada yapılan incelemede resim kesinlikle fotomontaj degıl. fransız ve amerıkalı 24 inceleme ekıbı resım ve buna benzer deliller (bulunan 20 – 25 metrelık yılan derisi) sebebiyle 4 yıldır araştırma yapılıyor ve bulunan verıler gizli yürütülüyor umarım yakında acıklıga kavusur

  17. ergün diyor ki:

    ben borneo da bulundum ve oradaki köylülerin buldugu 37.5 metre uzunlugundakı dev yılan fosilini gördüm asla sahte değildi. habercilerin ugrak yeri olup huzurlarını kacırmasınlar diye göstermedikleri söylüyorşar ben ise türkiyeye gelen bir borneolu arkadasımın sayesınde görme fırsatı buldum

  18. sinan sayın diyor ki:

    iğrenç geliyor… bir gece rüyamda görmüştüm köyümüze benzer bir yerdeydik ve böyle çok uzun yılanlar derenin içinde görüyordum.tiksiniyorum….

  19. ali diyor ki:

    aslında bu tür varlıklar 4. ve 3. boyut arasındadır. yani yaratık 4. boyuttadır fakat bazı zaman ve yerlerde iki boyutun frekansı birbirine o kadar yaklaşırki bu tür görüntüler oluşur kormanıza gerek yok,o tamamıyla bu boyutta değildir.

  20. batuhan diyor ki:

    bence böyle şey olabilir ama bir yılan uçağa nasıl zıplayabilir😉

  21. cabbar diyor ki:

    ben bir yaratığım adana seyhanda yaşıyorum

  22. fullmetal diyor ki:

    çok da şaşılacak bir durum değil sonuçta eğer aranızda Discovery Channel izleyenler varsa borneo da yapılan dev anakonda arayışları sırasında 12 metrelik bir anakondaya rastlanılmış ve yakalanıp incelenmişti yılanlar türlerinin verdiği bir özellikle devamlı olarak büyüyebilen canlılardır ölmedikleri sürece eminim çok uzun süre hayatta kalabilmiş ve çok büyümüş bir yılan göremeyiz çok nadir olduğu için bu derece şaşırtıcı oluyor ayrıca borneo bölgesinin de pek normal bir yer olmadığı bilinir ilginç hayvan türleri ile karşılaşabileceğiniz bir bölgedir uçan lemur uçan kurbağ yada yılan sayılabileceğimiz çok fazla özllillik var ki dahası doğada henüz bilineyen birçok hayvan türü var ve bilinenler ise sizce yeterli bilgilermi bence değil bir anakondanın ortalama boyu 10 metre ortalama yaşı 40 olarak bilinirken belkide bizi bildiğimizden fazlası vardır bilim insanı bambaşka bir dünyaya sürükler …

  23. tayyereciitfaiye diyor ki:

    Böyle yılan olamaaaaaaaaaaaaaazzz.
    Bu yılanı yolda görsem kaaaaaaaaaaçarııııım.
    altıma da ……..

  24. MEMATI diyor ki:

    o zaman donlara doldururdun yılanı görsen

  25. kral kobra diyor ki:

    bence gerçek böyle yılanlar olabilir çünkü borneoda dev anakondalar yaşar

  26. ferhat can diyor ki:

    bence böyle bişe yok 100 metre yılanmı olur inanmayın bunlara jetsikimi geçti belli deyil

  27. dina diyor ki:

    söz konusu yılanlar olunca gerçek olabilir bilemiyorum ama hiçte şaşırtıcı değil ben onu gözlerimle görmek isterdim bu gerçekten güzel olurdu

  28. isimsiz diyor ki:

    evet gerçek ama anakonda mı piton mu bence anakonda butür yılan 20 miyi buluyor

  29. nabau diyor ki:

    bence gerçek fotoğraf resime dikatli bakın nesne yüzüyor

  30. onur şahin diyor ki:

    herkez dev bi yılan gördüyü zaman çok şaşırıyorlar ama hiç bi yılan ceseti göremiyorlar ve bulamıyorlar ben ce yılanların yaşı yok yani bir nevi ölümsüzler

  31. homer diyor ki:

    Borneo ejderhası resmi sahte çıktı.
    gerçek oynanmamış resim altta. Fotoshop çıktı mertlik bozuldu.

  32. alper diyor ki:

    Bende yanlışlık olduğunu yada alıntı yapılan yerde hata olduğu düşünmüştüm,mübalağa kısmı işin şakasıydı açıkçası🙂 ilgi ve güncellik takdire şayan onu da belirtmeden geçemeyeceğim,eline sağlık.

  33. erkol diyor ki:

    alper kardeşim

    dikkatin için teşekkür ediyorum.
    tercüme sırasında atlamışım. Haber kaynağı yabancıydı; haberde yılanın boyunu 39 feet(39 adım- yaklaşık 12-13 metre) olarak verilmişti.
    tercümede 39 metre olmuş yazıda da düzelttim

    abartı değil benim dikkatsizliğim söz konusu.

    saygılarımla..

    NOT: Haber kaynağı http://www.cryptomundo.com/cryptozoo-news/cordoba-snake/

  34. alper diyor ki:

    Kolombiyada bulunan yılan fosili 39 metrelik değil 13 metrelikti sanırım haberde biraz mübalağa sanatı kullanılmış🙂

  35. fatma hacıoğlu diyor ki:

    ben bu reklemı duyunca çook etkilenmiştim.hatta rüyama bile girdi.bence de çok şaşılacak bir durum.

Bir Cevap Yazın

