Bilim Vampir Buluntularını Tartışıyor.

Posted: 09 Mar 2009 in Alacakaranlıktan Gelenler, Antik Gizemler

Venedikteki Vampir Mezarı

Venedik’te toprak altından çıkarılan bir mezarın kendi dönemindeki kayıtlara göre “vampire” ait olduğu ortaya çıkarıldı.

İtalyan Floransa Üniversitesi öğretim üyelerinden Matteo Borrini Venedik’teki Lazzaretto Nuovo Adasında yaptığı kazılar sırasında Ortaçağ dönemine ait veda kurbanlarının bulunduğu bir mezarlıkta ağzında küçük bir tuğla ile gömülmüş bir kadına ait iskeleti buldu.

Kadının öldüğü tarihlerde Vampirlerin kan içmekten çok, ölen insanların kefenlerini çiğneyerek veba salgına sebep olduklarına dair inanışlar vardı. Borrini mezarı kazanların vampir olmasından şüphelendikleri cesetlerin ağızlarına tuğla koyarak buna engel olduklarına inandıklarını söylemektedir.

Vampirler hakkındaki bu inanışın sebebi cesedin taşınması sırasında ağzından kan geliyor olmasından kaynaklanabileceği düşünülmekte. Borrini bulduklarını Denver’daki Amerikan Adli Tıp Akademisi seminerinde açıklamıştır. Öylece ilk vampir vakası da adli olarak incelenmiştir. Ceset 1576’daki Venedik Salgınınıda ölen diğer kurbanların mezarlarından ayrılarak incelemeye alınmıştır.

Kansas’daki Wichita Eyalet Üniversitesinden Peer Moore-Jansen Polonya’da benzeri mezarların bulunduğunu söylerek Borrini’nin ilk vampir mezarını bulduğunu açıklamasının komik olduğunu söylemiştir.

Borrini bu vakıanın “vampirlere karşı yapılan ilk şeytan çıkarma eylemi” olduğunu söylemekteydi.

Yorumlar
  1. Ahter diyor ki:

    Bence de vampirler gerçek ve belki de aramizdalar bunu bilemiyorum bence vampirler gerçek çünkü biz insanlar bir canlı yaratacak kadar hayal gücüne sahip değiliz cunku beynimizin sadece az bir kısmını kullanıyoruz. Aynı zamanda cadılar da gerçek bence

  2. Yasin diyor ki:

    Vampirler,kurtadamlar,ejderhalar vb. Eski çağ efsaneleri filmlerden etkilenipte herkes araştırma yapmış vampir olmak istiyorum filan gerćek şuki eski çağda insanlar bilmedikleri korktukları şeye bişyler uydururlardı.Vampirlerin varlığına inanmıyorum ejderhaların varlığına inanmıyorum kurtadamların varlığına inanmıyorum ama şöyle bi düşününce orta çağda gerćekten haberleşmek zordu yani nasıl olurda o zamanlarda bütün dünya aynı efsaneleri anlatmaya başlamış? Belki uydurmadır vampirler kurtadamlar farklılık gösterir medeniyetler arasında sadece ejderha resimleri aynıdır ćinliler hariç bi medeniyet daha vardı hatırlamıyorum ama her medeniyette aynı şekilde kan içer vampirler kimse bilemez belki gerćektir ve ortaçağda hepsi yok olmuşlardır kısacası eski efsaneler olucaklar kafa yormaya gerek yok🙂

  3. gokhanserinel diyor ki:

    slm olmayan bir varlığın kimse ne kıtabını yazarbilir nede filmini çeker. bazı insanlar inanmıyor dalga geçiyorlar kötü eleştiri yapıyorlar…..inanmıyorsan butür sitelerde ne işinvar .niye yorum yazma hissi duyuyorsun.insan oglu var oldukça VAMPİR LERDE HEP VAR OLACAKTIR.bende araştırma yapıyorum nasıl ulaşabilirimdiye..filim lerden etki lendimdiye deyil gerçekten oyaşamı istiyorum

  4. yigit diyor ki:

    Herkez cevap verebilir mi

  5. bircan diyor ki:

    Bnce bn size inaniyorum agacta insan gorme bi ceylan isiriklari bnde ruyamda gordum ztn asada yorumlarim yaziyo bu siteye giren yok mu artik

  6. bircan diyor ki:

    Bakin arkadaslar bir gurup olabiliriz bi avci olabiliriz iyi bir avci ciddiyim asagidaki yorumlari okudum bazi arkadaslar inanmiyo arkadasim inanmiyosan peki o sitede ne isin var ne sacma sacma yorumlar atiyosun biz bu yorumlari bildiklerimi anlatiyorum ve bnm yasadigim bir olay var ama bir ruya gordum ruyada bir sessiz cok guzel bir yerde bi masada 3kiz vardi ve o3kiz birbirinden guzeldi neyse okizlardan birine bnide vampir yaparmisin dedim ve oda yaklas dedi bnde yaklastim ve bnim bogazima disleri geldi bni isirirken goz renkleri degisti cok korkmustum neyse isirdi cokk kan akiyodu cok guzel gur bi kanin vardi ama en kotu yani bn vampir olamiyodum secilmis kisi secilmemisim bukadar sonra uyandin bn hepinizden farkliyim okulda arkadaslarimla fazla duyolak kurmam mahalledede ztn hic arkadasim yok ztn kuguyum hayatimi muzik ve yabanci sinama olarak geciriyorum demek istedigim bn hepinixden once olmak istiyorum eger birgun olursam ormanda ailemi terk edip gitmek eger bu mesajlari bir vampir okuduysa bni sec inan hic vazgecmessin bni gorunce hayatimi gorunce anlicaksin izmir guzeltepe mahallesi 8416sokak kendin bul kendimi nasil tanitim kahverengi sac kisa sac kahverengi goz bir altmis bes eger beni bulcaksan arkadas olaak yaklas yoksa aniden cikarsan bom odum kopar bekliyo olucam

  7. bircan diyor ki:

    Soyle bir dusundukce bazen inaniyom bazen inanmiyorum neden derseniz cunku her hikayaler farkli bi boyle dusunun ve sitede arastiriyoruz bazi merak eden arkadaslar orda yazilar yaziyo gun isigina cikmaz geceleri en kisa mesafeyi gorurler fisildayarak konusurken bile duyabilirlermis diyer bi sitede dediklerimin zitti yani negatif bide her yazinin yazinin yaninda resimler var o resimler gercek degil en onemli noktada bubeger vampir diye birsey olsaydi insanlar giderek olur oldukleri zamanda isirik izleri olur bunu hic dusundunuzmu birazcik aklinizi calistirin buna emin olunki bi vampir asla bn vampirim demez FOREVER yani bnde istiom ama yok

  8. gizli diyor ki:

    ve büşra o filimi dikatli bir şekilde biradaha izle

  9. gizli diyor ki:

    arkadaşlar emin olunki kimsi vampirler hakında benim kadar iyi bilemez bulmak istediğiniz soruların cevablarını bilmek istemesiniz ve zaten bütün cevablar gözünüzün önünde ben sadece vereceğim kararla bile bütün gerceklikleri ortaya cıkara bilirim

  10. büşra diyor ki:

    bakın arkadaşlar vampirleri ben tam 5 senederir araştırıyorum vampirler alacakaranlıkta göründügü gibi çok güçlü degiller evet iğnsanlatdan daha güçlüler ama filmlerde göründügü gibi degil herkez şu soruyu soruyo vampirler o kadar güçlülerse neden ortaya çıkmıyor sebebi bi bu dedigim bide onlarında korktukları bir takım var ondan ortaya çıkmıyolar çıkarlarsa ölürlerrrr

  11. sdasdsadads diyor ki:

    ARKADAŞLAR BEN ŞU ANDA 9 YAŞINDAYIM VE VAMPİRLERE KESİNLİKLE İNANIYORUM WNPRR VE ASLI AYNEN BENDE SİZE KATILIYORUM… VC17 VİRÜSÜ FİLAN NEDİR BANA BİR ANLATIRMISINIZ? EĞER BİRLEŞİRSEK ÇOK İYİ OLABİLİRİZ..LÜTFEN OKUYUN BENİ!!🙂

  12. Stuart diyor ki:

    Değerli Özge;
    İnsan beyninin psikoloji açısından var olan mükemmel etkisi sayesinde kendi gördüğün alacakaranlık efsanesi ki yaşın sebebiyle bundan önceki bloody rayne’yi bilmezsin sen vampirlerin daha yoğun duyguların içinde olan sürümünü öğrendin ayrıca eğer madem vampir olmak istiyorsun biyoloji ve kimya ağırlıklı olaraktan çalışmalar yapabilirsin fakat günümüz teknolojisinde kaba tanımla milletin seni takmaması durumu ön görülecektir. Saygılar…

  13. özge pattisson diyor ki:

    merhaba bende bir yıldır vampirlere karşı aşırı ilgi var alacakaranlık efsanesi çok sardı beni bende vampirlerle ilgili hertürlü araştırma yaptım ve sizin dediğiniz gibi ancak vc17 virüsü ile vampir olabiliriz ve bunuda yarasalardan enjekte etmemiz gerekiyor fakat riskli felç olma olasılığıda var ve son birkaç ayda kendi kişiliğim değişiyo bir yerde kan gördüğüm zmn duramıyo gbiyim keşke vampir olabilseydim sırf bu yüzden fen labarotuarından kaçmak zorunda kaldım kan olan heryerde dolaşamıyorum acaba bu özentiliktenmi kaynaklanıyor ?

  14. bende herkes gibi vampir olmak istiyorum arkadaşlar bi düşnsenize vampiriz hıpızlı koşuoruz dağlara halatsız çıkıp atlıyoruz kan içiyoruz ve hiç ölmüyoruz özel güçlerimiz oluyo ben herzaman bunu araştırıyorum araştırıcam araştırmaktan vaz geçmiycem sizde inanın bilgilere bakın hayat insan olarak geçmez vampirler gerçek hissediyorum

  15. wmprr diyor ki:

    size bir kaç bir şey dicem vampir ler elbette vardır siz diyosunuz vampirler yoktur olsa nerdeler filan diyosunuz sizze cavap veriym vampirler yerin altında mağarlarda yaşıyoor bunlar 3 şeye arılıyor vampirler kurtlar ve yarasalar bu üç yarratık güneten hoşlamaz sizde bunları biliosunuzdur gece olunca yarasala çıkar mağaralarından kurtlar çıkar vampirler nadir çıkar beslenmeye sizin deyişinizde kan bağışlama merkezinde kan çalıyorladır eğer vampirler olmsaydı bu kadar film ve resimler kanıtlar ortaya çıkmazsı inanmyanlara bişe demk isttiyorum eğre inanmıyosanız vampirlere b sitee neden geldiniz nden vampirleri arşatıyosunuz ? aslı yazdıklarını okudum san hak veriyor sen le bağlantıya geçmek istiyorum snele bnim gücümle çok önemli şeyler bulabilirizz

  16. ayça diyor ki:

    Ben bir süredir arastırıyorum. İnaniyorum vampirler varlar ve bizimle birlikteler

  17. Berkay diyor ki:

    Ben herkesin inanmadığı kucukken ailelerimiz bize anlattığı massalarda olan bir çok şeye inanıyorum. Bir işi yaparken bişi olur başka bi işe gecerken a şeytan böldü diyo o inanmayanlar inanmıyolarsa nasıl böyle bişi diyebiliyolar bence şeytan vampir melek ruh cin hepsi var ve bizimleler.

  18. Melike Mine KIYI diyor ki:

    sizce kim bizi vazgeçirebilir ki ne deseniz boş ayy vampir yok ayy kurt yok ayy şu yok ayy bu yok inanmıyorsanız gidin siteden VAPİRLERE inanlar olarakta bizi yalnız bırakın gidin başka inanmayan sitelere orda birbirinizi destekleyin ben yok diyen herşeyi de okudum var diyen herşeyide 106 tane vampir ve kurt adam kitabı okudum onlar var derken bir avuç insan mı yok diyor. tamam o zaman allah da yok onun var olduğunu da bir sürü kitap yazıyor vampirlerin de var olduğunu bir çok kitap yazıyor . ispatlayın allah var mı yok mu ispatladığınız beni inandırdığınız an vazgeçeceğim vampirlere inanmaktan. ancak boş boş konuşmayın vampirler olmasaydı şimdi yaşamanız biraz zordu. şimdi ne yapıyorsanız yapın ama bizi yalnız bırakın gidin inanmayan sitelere orda destekleyin birbirinizi

  19. elf diyor ki:

    küçüklüğümden beri hiçbir zaman vazgeçmedim inanmaktan arkadaşlar bunca yazılar bunca filmler sizce hayal ürünü olabilirmi?lütfen hislerinize kulak asmayın eninde sonunda çıkıcaklar ve bize deli desinler hiç farketmez.bekleyin ve görün…

  20. toreador. diyor ki:

    arkadaşlar. bende inanıyorum. ama bazen . ya yoksa diyorum. şuna gerçeklik getirelim. internetten araştırmayla biyere varılmaz. bu 1. 2.si tarih kitapları olması gerek elimizde. bazıları melekler var şeytan varsa onlarda var diyo. ama meleklerin olduu şeytann olduu yaratıcı’nın bize gönderdiği kitapta yazıo. vampirlik denen şey. hristiyanlığa bağlıdır. islamiyetle alakası yok. cok merak eden varsa incili okusun.

  21. semra diyor ki:

    böyle doga üstü varlıkların olma ihtimali ne kadardır bilmiyorum olsa herhalde bi yerde mutlaka duyulurdu bi ne vi de kimin hayal gücü bu kadar yüksek olabilirki vampir olmak istemem ama karşılaşmak isterdim neye benziyorlar diye

  22. Tjm diyor ki:

    Bakn kendnz i kandrmyn ama sunu soylm washıngtona gdn arastrn ve ögrenin yada sadece ulkeyı ğezn bılıyorsnz omrunuz cok snırlı belkde br zaman sonra oleceksnz!

  23. yücel diyor ki:

    peKİ arkadaŞLaR Sizce HALla waMPirLER vaRMI dÜNYADA….

  24. Selin diyor ki:

    VAMPİR OLMAK İSTİYORUM VE KESİNLİKLE VAMPİRELERE İNANIYORUM. VAMPİR OLMAK BİR VİRÜS VEYA PSİKOLOJİK BİR HASTALIK DEĞİL VAMPİR VAMPİRLİK DEMEK İŞTE. İNSAN DIŞI BİR VARLIKSIN. VE BEN AYNEN ÖYLE OLMAK İSTİYORUM. BÜYÜYÜNCE ÇOK ARAŞTIRMA YAPICAM ŞİMDİ OLDUGU GİBİ AMA BU SEFER BAYA AÇILICAM

  25. Selin diyor ki:

    VAMPİR OLMAK İSTİYORUM VE KESİNLİKLE VAMPİRELERE İNANIYORUM. VAMPİR OLMAK BİR VİRÜS VEYA PSİKOLOJİK BİR HASTALIK DEĞİL VAMPİR VAMPİRLİK DEMEK İŞTE. İNSAN DIŞI BİR VARLIKSIN. VE BEN AYNEN ÖYLE OLMAK İSTİYORUM. BÜYÜYÜNCE ÇOK ARAŞTIRMA YAPICAM ŞİMDİKİ GİBİ OLDUGU GİBİ AMA BU SEFER BAYA AÇILICAM

  26. eren diyor ki:

    arkadaşlar bende yukarıda ki yorumları okudum sizler kenidininzi vampir olarak olarak iddia ediyorsunuz ama ben kurt adamım

  27. Oqi06 diyor ki:

    arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar bende vampirlere inanmakta tereddütte kaldım babam bna bişey anlattı küçükken calışırmış gece geç saatlerde eve gelirmiş bir gün işten gelirken karanlık bir yerdn gecerken ay ışığının aydınlatmasıyla bir gölge görmüş tam arkasını dönmüş ki bi adam ama bi acayip biriymiş babam korkmuş ve koşmaya başlamış adamda babamın peşindn gelmiş babam hızla eve gelmiş ve içeri girmiş yani babam o adamın vampir olduğundan emin ben inanmak istyorum ama biraz sacma geliyo bi ata sözünde de şöyle dmiş atalarımız “ateş olmayan yerdn duman cıkmaz.”

  28. anna diyor ki:

    Bence arkadaslar vampirler var bunlarin temeli vc17 denilen bir viruse dayanmaktadir.bu virus ise tarantula orumceklerinin keselerinde bulunuyor.kesedeki zehri yani vc17 virusunu bi yarasaya enjekte edilirse ve bu yarasa sizi isirisa virus dolayli olarak sizede bulasmis oluyor.2010 yilinda amerikada tonlarca kan kaybolmustu.ama bu sorusturmanin ustu kapatilmisti ve kimseyede bilgi verilmemisti.vc17 kaslardaki ve midedeki degisiklikdir.yani mide ve kaslar bi cesit mutasyona ugrar.vc17 hastaligina porfiryada denir.porfirya hastaligi olan kisilerin gunese karsi hassasiyetleri vardir,asiri tuylenme vardir,ayak adimlari daha egik ve uzun atarlar(bi insaninkine gore)dis etlerinde cekilme gozlemlenir.bir vampir istemsiz olarak su uc davranisi sergiler:1) oncelikleri ellerini birlestirip burnunun onune koyar bu kana karsi olan isteklerini azaltir 2) istemsiz olarak kulaklarini oynatir ve 3)insanlarin gozlerine bakmaktan kacinir cnku insn gozlerinr bakmak onlari susatir bundan aynyda bkmzlr yaptgm arstrma sclri

  29. Cicek diyor ki:

    aslı aynı durumdayız seninle bağlantıya nasıl geçebilirim ? .s

  30. insanvücudununneleryapabilceginibilmiyoruz diyor ki:

    Hadi herkes vampir virüsünü vc17 yi araştırsın detaylı araştırın beyler bakalım kimler ne bulcak😛 eğer vampir olabilirsek bi grup oluştururuz beraber ormanda falan yaşar gideriz😀 ne hayal kuruyorum behh😀 dediğimi yapın ha -,

  31. rezzan diyor ki:

    allah aşkına vampirler tabi var ben vampirim adım sara benden kaçon ısırırım

  32. aslı diyor ki:

    bakın arkadaşlar ben vampirlere gerçekten inanıyorum şu vc17 virüsünüde duydum çok araştırma yaptım ama kafayı yicem her sitede farklı bir şey yazıyor onlar hakkında pek çok şey biliyorum ama onlar kendilerini kimseye göstermezler ben sırf bu olay için piskoloğo bile gittim ama piskolok bile sonunda bana inandı yada öyle görünmeye çalıştı sonra beni ordan hastaneye gönderdiler deli hastanesi flan değil ama normal hastaneye orda bir şey olmadı babamla doktor uzun süre konuştu sonra eve gittik ben kimseyle konuşmuyordum artık onlar gibi yaşamaya flan çalışıyordum yani ne biliyim sabah uyuyodum gece kalkıyodum olabildiğince az yemek yiyodum hatta biara hiç yememiştim ya artık delirmiştim yani bunu bende görebiliyordum ama onlara inanıyorum hep inanıcam ve şu yukardakı yorumları flanda okudum o inanmayan arkadaşlara söylüyorum madem inanmıyosunuz bu sitede ne işiniz var defolun gidin ve inanan bir kaç arkadaşım bile varsa lütfen bi bağlantıya geçelimm:/

  33. cece jhons diyor ki:

    ARKADASLAR BEN DİSNEYLAND DAN KATILIYORUM TÜM YORUMLARINIZI OKUDUM AMA HİÇBİRİNİ UYGUN BULMADIM SİZCE VAMPİR DİYE BİR ŞEY VAR MI YOK MU ? BENCE BU SAÇMALIĞA İNANMAYINN

  34. cenetten bir gün diyor ki:

    arkadasım sende herseye inanmıssın yada kendini inandırmıssın…tamam anlıyorum hani böle seylerin olma imkanı eski tarihlerde olsa bile vampir dediğimiz kavram filimlerdeki hızlı güçlü düşünce okuyan bu gibi şeyler değildir.sana su sekil örnek verim, vampir olayı kudurmus bir köpeğin ölümü beklemesidir bence,bunun içinde ister istemez etrafa saldırmasıdır.hani sen bu olaya bu yüzden sıcak bakıyorsun….onlar gibi olmak istiyorsun…bende izlediğim bir çok filimden etkilenip keske bende böle olabilsem diyorum…etkileniyorum..zaten filimin olayı bu birçok kişiyi etkisi altına alıp birsonraki bölümü atmasıdır…

  35. efsanemm.. diyor ki:

    arkadaşlar ben vampirlere inanıyorum her ne kadr kimse tanıdıklarm kişiler inanmasada bn inanıyorum bence vampir filmleri kitapları vampir çağını, efsanesini devam ettirmek veya başka bir amaç için vardır ama bn jhack’de inanıyorum her ne kadar yazdıkları abartı gelsede…….<3

  36. ................ diyor ki:

    benim yazdığım şeyler silinmiş

  37. izabella diyor ki:

    evet yorumlarınızı okudum önce vampiriizm konusuna eğimli olanlar vc17 virüsünü araştırmalıdır. tabi vampir olmak isteyenlerde . vampirler sırdır onları kimse nasıl bir nitelikte olduklarınıda bilemez vampirlarin tek kanunu kendilerini göstermemektir . vampir gördüğünü idda eden jhack sen bir vampir görmedin çünkü eğer görseydin seni farkederdi ve oracıkta ölür veya vampir olurdun ki bir çocuksan ölürsün . seni öldürmesinin nedenise varlığını gizli tutmaktır özet olarak bir rüya görmüşsün

  38. masquerade diyor ki:

    seçenekleriniz inanmak yada inanmamak ‘la kısıtlı değil umutta edebilirsiniz ama bence yazılan ,anlatılan her şeyin bir geçmişi vardır bunu bilirim ben

  39. Art diyor ki:

    Evet benim iki tane vampir arkadaşım var.Beraber çok güzel vakit geçiriyoruz.Biriyle cumaya gidiyoruz Allah’ı var Cumayı asla kaçırmaz.Diğeri satanist onunlada kedi kesip kanını içiyoruz.

  40. jessica diyor ki:

    ben inanıyorum veya inanmıyorum demem ama hiç bişey imkansız değildir bence gerçek olabilirler

  41. zeynep diyor ki:

    ben vampirlere inanıyorum ve onlara bayılıyorum.

  42. İLAYDA ecem bayramoğlu diyor ki:

    BEN KESİNLİKLE VAMPİRLERE İNANIYORUM. ÇÜNKÜ ADEM ‘İN OĞLU CAİNE İLK VAMPİRDİ. CAİNE LANETLENDİ.LANETLER BU DİYARLARDA GEZDİĞİN SÜRECE SEN VE SENİN ÇOCUKLARIN ATEŞTEN KORKACAK ATEŞİM SİZİN DERİNİZİ YAKACAK VE MAHVEDECEK BU DİYARLARDA GEZDİĞİN SÜRECE SEN VE SENİN ÇOCUKLARIN GÜN DOĞUŞUNDAN KORKACAK GÜNEŞİN IŞINLARI SİZİ ATEŞ GİBİ YAKACAK ŞİMDİ GİT VE KARANLIK BİR YERDE SAKLAN GÜNEŞİN GAZABINI HİSSETMEMEK İÇİN SEN VE SENİN ÇOCUKLARIN BU DİYARLARDA GEZDİĞİN SÜRECE KARANLIĞA TUTUNACAKLAR SADECE KAN İÇECEKLER SADECE KÜL YİYECEKLER ÖLÜMDE OLACAKLARI GİBİ OLACAKLAR AMA ÖLMEYECEKLER VE HEP YAŞAYACAKLAR SON GÜNLERE KADAR DOKUNDUĞUNUZ HER ŞEY YOK OLACAK…… yani vampirler gerçekten vardır lanetli bir ırklardır!

  43. violetta diyor ki:

    jhack ben sana inanmak istiyorum ancak bir sürü insan böyle ieyler uyduruyor,laf olsn diye.ama sana inanmak istiyorum çünkü vampirlere inanıyorum.internette bunları araştırırken bir sürü uyduruk şey bulunuyor,ama bazı kaynaklar gerçek vakaları yazıyor.vampirler hakkında bu kadar çok film yapılmasının da bir nedeni olmalı.”sadece efsane” desen.her efsaneninde filmi yapılmıyor ya da popüler olmuyor.onlar hep giz içinde.işte bu yüzden merak ediyor ve inanıyorum.

  44. His diyor ki:

    İsteyen inanır İstemeyen inanmaz ama bence yazılanlar saçmalık o yıllarda veba dedikleri şey bu yıllarda kanser olarak adlandırılıyor.Beynim daha fazla şey yazmama izin vermiyor bay

  45. hggf diyor ki:

    wampirlerle ilgilenen ark bana ulaşabilirmi acil ve önemli

  46. karanlığın çığlığı diyor ki:

    evet gençler vampirler var peki bizlerden neden saklanıyor öldürülen hayvanlar insanlar neden saklanıyor nedeni şu insanlar panik olurda herşey karışır diye yani kendi çıkarlarını düşünüyorlar.bilimsel olarak açıklandı belki ama vampir olmayan hiç kimse vampirlerin ne yaptığını nasıl yaşadığını bilemez ki zaten vampirlik bir sırdır.yaşam biçimleri varlıkları sır olmalıdır.çünkü insanlar varlıklarından haberdar olursa soyları tükenebilir.ve dünya karışır.bu yüzden dedeleriniz neneleriniz birtakım bilgilere sahip olabilir ama bunu bu zamanlarda anlamak bilmek imkansızdır.çünkü geçmişte yaşanılanlara bugün farklı.kan bankalarından çalınan kanlar neden saklanıyor sanıyorsunuz.bir insan öldürülüyor ama hayvan tarafından öldürüldü denerek saklanıyor.bencede saklanmalı ben vampirliğin son bulmasını istemem.yoğun bir araştırma içindeyim.ama ne kadar araştırırsam aaraştırım yinede vir vampirle görüşme gibi bir sonuç elde edemeğeceğim.o yüzden sadece varlıklarına inanmak isteğen inansın.ama gördüğünüz zaaman başkalarına söylemekten kaçının.sizlerin yaaşam biçimi nasılsa vampirlerinde değişik yaşam biçimi olacaktır bunu kabullenin derim ben.

  47. new zeland diyor ki:

    kusura bakmayın 3 tane yorum aynı anda biraz ilginç gelebilir size fakat ben yorumlarım çıkmıyor diye hep baştan yazdım. bir tane yazmak istemiştim aslında.

  48. new zeland diyor ki:

    JHACK, Ben sana inanıyorum. Yaşadığın olay bana mantıklı geldi. Yalnız yaşadığın olay hakkında konuşmak istiyorum çünkü olayında önemli noktalar var. Birincisi birşeyin ağaçtan ceylan ile birlikte atladığını gördüğünü anlatmışsın. Olabilir, kilit nokta şu o ceylan birlikte atlayan gerçekten insan mıydı. Başka birşey de olabilir ama gerçekten insan görünümlü biriyse ceylanın ısırıklarını da göz önüne alırsak. VAMPİR olma ihtimali çok yüksek. Vampirlerin özelliklerinden biride Çok hızlı olmalarıdır. Belki de sen ceylana gidene kadar onun ağaçtan atladığını görmende bu özelliğidir. Lütfen cevap yazar mısın.tşeküürler.

  49. new zeland diyor ki:

    JHACK, Ben sana inanıyorum. Yaşadığın bir olayı anlatmışsın. Açıkcası bana mantıklı geldi. Yalnız olayın ile ilgili birşeyler söylemek istiyorum. Bazı kilit ve önemli noktalar var. Birincisİ, birşeyin ağaçtan CEYLANLA birlikte atladığnı görmüşsün. Ceylanı büyük yazıyorum çünkü çok önemli. İkincisi eğer gördüğün gerçektende insan ise yanılsama da olabilir diye söylüyorum yani Kurt,Kartal, vb. ancak onların olması mümkün değil. İnsan ise gördüğün Onun VAMPİR olma ihtimali ÇOK YÜKSEK. Hem sana hem de vampirlere inanıyorum. Lütfen cevap yazar mısın.tşekkür ediyorum.

  50. new zeland diyor ki:

    jhack yorumunu dikkatle okudum. Yaşadığın olay bana mantıklı geldi. İnanıyorum sana gerçekten. Yalnız yorumundaki kilit nokta şudur ki. 1. Belli ki birşeyin ağaçtan ceylanla birlikte atladığını görmüşsün. Ceylan zor taşınabilecek bir hayvandır. O gördüğün eğer insan görünümlü bir varlıksa dediiğin gibi yani bir ne biliyim kurt,kartal, vb. olamaz. O zaman vampir olma ihtimali çok yüksek. Lütfen bu arada cevap yazarmısın.

  51. jhack diyor ki:

    sizin hiçbiriniz vampirlere inana mayın ama gerçekler ister inananın ister inanın ister inanmayın ben bir tane gördüm ama emin değilim benim gördüğüm başka bir şey de olabilir bizim bir yazlık var ormanda ormanda akşama doğru dolaşmaya çıkmıştım bir ceylan sesi duydum sesin olduğu yere doğru gittim ses birden kesildi ilerde yatan bir şey gördüm gidip ne olduğuna bakmak istedim oraya gittiğimde ceylanın cansız bedenini gördüm boynun ısırıklar vardı il önce kurt sandım sonra kurdun ağzının o kadar küçük olmayacağını farkettim insan ağzı kadardı korktum yan tarafımda çalı kıpırtadı ben hemen koşmaya başladım koşarken kafamı geri çevirdim bir tane insanın ağaçtan atladığını gördüm ceylanı alıp hemen ordan uzaklaştı eve gelip aileme anlattım kimse inanmadı bana

  52. XXL diyor ki:

    Vampirin varlığı değil var olduğu inanışı tartışılmaktadır. Vampir gerçekten var mıydı. Hala var mı varsa ne yer ne içer ayrı soru. Önemli olan ona ilişkin efsaneler yani işin mitolojik ve antropolojik yanı. Yoktur demek kolay. İnsanlar arasında bu inanışın sebebi ve altında yatan gizemligerçek nedir? Önemli olan soru budur

  53. vampir dostu diyor ki:

    HAYATTA HİÇ BİR ŞEY YOKTUR DİYE BİR ŞEY YOK NASIL MELEKLER VAR NASIL CİNLER VAR NASIL ŞEYTAAN VAR NASIL AZRAİL VAR OLDUGUNA İNANIYORSANAIZ BİR DÜŞÜNÜN NEDEN VAMPİRLER OLMASIN BİR İNSAN KENDİ KAFASINA GÖRE HİÇ BİRŞEY UYDURAMAZ Venedik’te toprak altından çıkarılan bir mezarın kendi dönemindeki kayıtlara göre “vampire” ait olduğu ortaya çıkarıldı.SİZCE BUDAMI YALAN OZAMAN SİZ BİLİRSİNİZ…..

  54. homer diyor ki:

    Yazılanların tamamı doğrudur. NeoGeo da seyrettiğim bir belgeselde özellikle Macaristan’ da bu türden inançların varlığı belgelenmiştir. Vampirlerin varlığından değil, onların varlığına inananların geleneksel yaptıklarını anlatıyordu. Bir kişinin ölümünden sonra ailede meydana gelen ölüm hastalık gibi felaketleri önlemek üzere ölen kişi mezarından çıkarılır ağzına veya kalbine kazık çakılır, daha kötüsü cesedi yakılarak tozundan yemeklere serpilir ve lanet engellenmeye çalışılırdı. Ben Vampirlere inanmam, bir tür hastalığın veya yenilen bir tür mantarın diş etlerinin çekilmesine ve ellerde deformasyon ve gözlerde kanlanma, kanda alyuvar azalması, dilde morarma rastlanmıştır. Ortaçağa kandaki alyuvarları azalanların kan içtikleri bilinmektedir. Bu da Vampir efsanelerini doğurmuştur. Herşeyin bir açıklaması vardır.

  55. fatma diyor ki:

    çok saçma bunlara inanan salak olmalı

  56. dina diyor ki:

    gerçekten böyle şeyler varsa neden bilimciler bunları insanlardan saklıyorlar yoksa onların huzurunumu kaçırmak istemiyorlar yada ben sadece bunlara inanabilecek kadar aptal birimiyim inanmak istiyorum ama bunların birazda abartı olabileceğini düşünüyorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s